Number 1 Türk Nisan 2014 Top 40 Listesi Tek Link Albüm indir


219 Mb | Tek Part | Turbobit


Aslı Demirer - O Şarkı
Ayşe Özyılmazel - Nefis
Bengü - Saygımdan
Betül Demir - Helalleşemedik
Bora Duran - İnsan
Burcu Güneş - Unutma Beni Çiçekleri
C.Ertem & Mabel Matiz - Kör Heves
Duman - Yürek
Emre Altuğ - Hangimiz Tertemiz
Emre Aydın - Eyvah
Ferhat Göçer - Git
Fettah Can - Kalp Ağrısı
Funda Arar & Enbe - Hafiza
Gece Yolcuları - Meyhaneler Sen
Gökhan Keser - Hiç Vaktim Yok
Gökhan Özen - Ne Farkeder
Gökhan Tepe - Veda Makamı
Gökhan Türkmen - Çatı Katı
Gripin - Bir Cevabım Var Mı
Gülşen - Irgalamaz Beni
İrem - Sevgi  Olsun Taştan Olsun
Irem Derici - Zorun Ne Sevgilim
Kıraç - Çık Hayatımdan
Kolpa - Ölünmüyor Mutsuzluktan
Mabel Matiz - Aşk Yok Olmaktır
Mehmet Erdem - Acıyı Sevmek Olurmu
Merve Özbey - Helal Ettim
Model - Ağlamam Zaman Aldı
Murat Dalkılıç - Neyleyim İstanbulu
Mustafa Ceceli - Söyle Canım
Mustafa Sandal - Tesir Altında
Nil - Kanatlarım Var Ruhumda
Oğuz Berkay - Beni Ellerden Sayma
Oğuzhan Koç - Her Aşk Bir Gün Biter
Özgün - Yıllar Sonra
Sibel Can - Kış Masalı
Sıla - Vaziyetler
Tan Taşçı - Bırak Beni
Zakkum - Ben Ne Yangınlar Gördüm
Ziynet Sali - Gelemiyorum Yanına

0 yorum: