Number 1 Türk Eylül (2014) Top 40 Listesi 320Kbps Tek Link Albüm indir


362 Mb | Tek Part | Turbobit


Hande Yener - Alt Dudak
Emre Kaya - Apayrı
Soner Sarıkabadayı - Yara Bandı
Sıla - Vaziyetler
Emre Aydın - Bitti Tebrikler
Ravi İncigöz & Mustafa Ceceli - Şeker
İrem Derici - Bir Miyiz
Mehmet Erdem - Gibi Gibi
Demet Akalın - İlahi Adalet
Sibel Can & Halil Sezai - Galata
Selim Gülgören - Adım Adım
Duman - Melankoli
Yalın - Aşk Diye
Berkay - İnanırım
Metin Arolat - Karavan
Kenan Doğulu - Rica
Ziynet Sali - Gelemiyorum Yanına
Atiye & İskender Paydaş - Yetmez
Gökhan Türkmen - Çatı Katı
Model - Antidepresan Gülümsemesi
Murat Dalkılıç - Bu Nasıl Aşk
Zakkum - Gidiyorum Yolcu Et
Gülşen & Murat Boz - İltimas
Ferhat Göçer - Sarıl Bana
Oğuzhan Koç - Ayy
Ayşe Hatun Önal - Çak Bir Selam
Sinan Akçıl - Tabi Tabi
Rafet El Roman - Adımla Seslendi
Gökhan Özen - Benden Sorulur
Ozan Doğulu & Ajda Pekkan - Harika
Serdar Ortaç - Tanrım
Nil - Kanatlarım Var Ruhumda
Yonca Lodi - Oniki Ay
Cansu - Kalk Gel Bana
Manga - Fazla Aşkı Olan Var Mı
Burcu Güneş - Aşkın Beni Baştan Yazar
Levent Dörter - Kağıt Kesiği
Sagopa Kajmer - Ahmak Islatan
N.Öncel & Tarkan - Hadi O Zaman
Işın Karaca - Az Bi Mesafe

0 yorum: