Best Of Tarkan 320Kbps Tek Link Full Albüm indir


593 Mb | Tek Part | Turbobit


Tarkan - Acımayacak ( Gurcell Club Mix )
Tarkan - Acımayacak
Tarkan - Adımı Kalbine Yaz ( Ozinga Club Mix )
Tarkan - Adımı Kalbine Yaz
Tarkan - Aşk
Tarkan - Ay
Tarkan - Ayrılık Zor (Ozinga Pop Alaturka Mix)
Tarkan - Başına Bela Olurum
Tarkan - Benim Sadik Yarim Kara Topraktir
Tarkan - Bounce Original
Tarkan - Bu Gece (Kir Zincirlerini) - remix 99
Tarkan - Bu Gece (Kır Zincirlerini)
Tarkan - Bu Sarkilar Da Olmasa
Tarkan - Dilli Düdük
Tarkan - Dön Bebegim
Tarkan - Dudu (Ozgur Buldum Remix)
Tarkan - Dudu
Tarkan - Gitme
Tarkan - Gitti Gideli
Tarkan - Gulumse Kaderine (Devrim Remix)
Tarkan - Gulumse Kaderine
Tarkan - Gül Döktüm Yollarına
Tarkan - Hatasiz Kul Olmaz
Tarkan - Hepsi Senin Mi
Tarkan - Hüp
Tarkan - Ikimizin Yerine
Tarkan - Inici Tanem
Tarkan - İşim Olmaz
Tarkan - Kayıp
Tarkan - Kış Güneşi
Tarkan - Kuzu Kuzu
Tarkan - Olurum Sana
Tarkan - Ona Sor
Tarkan - Öp
Tarkan - Pare Pare
Tarkan - Salına Salına Sinsice
Tarkan - Sen Başkasın
Tarkan - Sevdanın Son Vuruşu ( Suat Ateşdağlı Mix )
Tarkan - Sevdanın Son Vuruşu
Tarkan - Sorma Kalbim
Tarkan - Şıkıdım (Hepsi Senin Mi)
Tarkan - Şımarik
Tarkan - Taş
Tarkan - Unut Beni
Tarkan - Unutmamalı
Tarkan - Usta-Çırak
Tarkan - Uzak
Tarkan - Uzun Ince Bir Yoldayim
Tarkan - Vay Anam Vay
Tarkan - Vazgeçemem
Tarkan - Verme
Tarkan - Yandım
Tarkan & Ajda Pekkan - Yakar Geçerim
Tarkan & Bulent Ersoy -  Bir Ben Bir Allah Biliyor
Tarkan & Kibariye - Gulumse Kaderine
Tarkan & Nazan Oncel - Hay Hay
Tarkan & Nazan Oncel - Nereye Boyle
Tarkan & Nazan Öncel - Hadi O Zaman
Tarkan & Ozan Çolakoğlu - Aşk Gitdi Bizden
Tarkan & Umit Sayin - Gitme


0 yorum: